novembre 08 ORDINO CLÀSSIC · Passió i tangos

Diumenge 8 de novembre de 2020 · 12 h · Auditori Nacional d’Andorra

En un bar de Buenos Aires, uns ballarins reviuen les trifulgues de l’amor més punyent al compàs de la passió tanguera. Des d’un escenari, els músics interpreten les notes de lespartitures més populars. Qui no s’ha enamorat al ritme dels tangos clàssics de Río de la Platade Carlos Gardel, o s’ha desenamorat amb el tango més innovador d’Astor Piazzolla? Una història d’amor i desamor ballada al so d’un quartet format per acordió, guitarra, violí i violoncel.

Les entrades per als concerts d’ORDINO CLÀSSIC es poden adquirir a través del web www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. Totes les entrades es venen de forma anticipada i no hi haurà venda a la taquilla el mateix dia del concert.

diumenge 8 de novembre, a les 12 hores
Auditori Nacional d'Andorra