octubre 18 ORDINO CLÀSSIC · Música per la memòria

Diumenge 18 d’octubre de 2020 · 12 h · Auditori Nacional d’Andorra

«La música té una força inabastable, és el darrer record que oblidem i té el poder de fer-nos reviure aquells moments que se’ns han aferrat a la memòria; en escoltar les primeres notes d’aquella cançó de joventut, retornem al nostre passat amb un somriure d’orella a orella. Música per la memòria vol fer un sentit homenatge a la gent gran».
Ordino, anys seixanta. És festa major. A la plaça, tota engalanada, sonen els primers compassos d’un bolero. Joc de mirades i rialles juganeres entre els joves enamorats del poble i d’altres parròquies.
La lluna com a testimoni d’una nit plena de música, balls i emocions. Una història sobre l’amor i el pas del temps a través de les paraules del Bartolí i la memòria de la Dèlia, cristal·litzades en les seves cartes d’amor.
El programa d’aquest concert, obert al públic general, està dedicat especialment al record d’aquelles cançons que ballaven els nostres padrins i, en aquest sentit, vol retre un sentit homenatge a la gent gran del nostre país, el col·lectiu que més ha patit durant aquesta crisi sanitària provocada per la Covid-19

Les entrades per als concerts d’ORDINO CLÀSSIC es poden adquirir a través del web www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. Totes les entrades es venen de forma anticipada i no hi haurà venda a la taquilla el mateix dia del concert.

diumenge 18 d'octubre, a les 12 hores
Auditori Nacional d'Andorra