desembre 20 ORDINO CLÀSSIC · De pel·lícula

Diumenge 20 de desembre de 2020 · 12 h · Auditori Nacional d’Andorra

De pel·lícula! és una proposta musical i teatral en què les notes i la paraula s’entrellacen per homenatjar el món del cinema, que, a través de les seves històries, ens ha fet viatjar. Músics i actors faran passar una bona estona al públic i li faran reviure les bandes sonores acompanyades de diàlegs en viu, mentre es projecten els cartells de cada film interpretat. La proposta vol ser també un homenatge a la figura d’Ennio Morricone, desaparegut el mes de juliol passat.

Les entrades per als concerts d’ORDINO CLÀSSIC es poden adquirir a través del web www.ordinoclassic.ad i a l’Oficina de Turisme d’Ordino. Totes les entrades es venen de forma anticipada i no hi haurà venda a la taquilla el mateix dia del concert.

diumenge 20 de desembre, a les 12 hores
Auditori Nacional d'Andorra