febrer 07 ONCA social: Basket Beat

La mostra Basket Beat del programa social «Música i creativitat», tindrà lloc dimecres 7 de febrer, a les 18.00 hores a la Sala d’actes del Comú d’Escaldes-Engordany.

«Música i creativitat» és el programa social de la Fundació ONCA, que sorgeix de la necessitat de crear oportunitats a infants, joves i adults per tal de construir una societat més equitativa. Un programa que fa realitat el dret d’accés a la cultura per a tothom.

Basket Beat, en aquests cas amb joves i adults, té la voluntat d’acompanyar el desenvolupament de les persones mitjançant la creació musical en grup i amb pilotes de bàsquet.  Els objectius vinculats a aquesta metodologia són facilitar la veu, el pensament crític i la trobada amb l’altre de joves i col·lectius amb menys oportunitats per tal de construir comunitats més participatives i apoderades.

Detalls de l'esdeveniment

Dimecres 7 de febrer, a les 18 hores