gener 18 ONCA – Cicle Paisatges: La vall de Sorteny, paisatges que inspiren, suites per a cordes

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) inicia la 27a Temporada amb el cicle Paisatges i el programa titulat La vall de Sorteny, paisatges que inspiren, suites per a cordes, interpretat per l’ONCA, sota la direcció de Gerard Claret, un concert que compta amb la projecció d’imatges del fotògraf andorrà, Isidre Escorihuela.

Homenatjant la singularitat del territori andorrà, la formació andorrana presenta un nou cicle format per tres concerts temàtics que evidencien, en aquesta ocasió, la riquesa del patrimoni natural i paisatgístic d’Andorra. Així doncs, cada programa descriurà un espai natural del Principat, que se sonoritzarà mitjançant una idea estètica i s’il·lustrarà amb fotografies.

L’estrena del programa serà el dissabte 18 de gener a les 20.30 h al Teatre Comunal d’Andorra la Vella.

Segons Gerard Claret, “és un programa dedicat a compositors romàntics que s’han inspirat en la música popular i els paisatges sonors rurals per a crear obres clàssiques de gran poder descriptiu”.

Isidre Escorihuela ha cedit dinou imatges de la seva col·lecció Mort sobre blanc que segons l’autor, reflecteix la “mort” que pateix la vall i en concret els arbres i les plantes a l’hivern. El projecte en global vol tancar el cercle de les quatre estacions, però les més intenses son la tardor i l’hivern, ja que per a mi són els millors períodes de l’any a nivell vital i personal”.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 18 de gener, a les 20 hores