gener 30 Alba (o el jardí de les delícies)

L’Escena Nacional d’Andorra (ENA), plataforma de les arts escèniques, presenta el thriller de ciència ficció Alba (o el jardí de les delícies) protagonitzat per Montse Guallar, Lluís Marco i l’andorrana Claudia Riera, coproduït per Atrium, l’Escena Nacional d’Andorra, el Teatre Nacional de Catalunya i Temporada Alta 2018.

Tindrà lloc dimecres 30 de gener, a les 21.30 h, a l’Auditori Claror de Sant Julià de Lòria.

La realitat virtual ens aïlla de la realitat física? Les relacions són alguna cosa que neix, creix i madura en el nostre cap? Els processos d’enamorament s’activen en absència de l’objecte o la persona estimada?

Amb aquesta història de robots que ofereixen companyia a les soledats humanes, el dramaturg Marc Artigau reflexiona sobre les noves maneres de relacionar‐se i de gestionar la situació – de vegades aïllada – de l’individu en la societat. Com funcionen els mecanismes de l’amor, l’amistat, la família i la fe en la societat que estem construint?

Venda de localitats a www.santjulia.ad/entrades

Detalls de l'esdeveniment

Dimecres 30 de gener, a les 21 hores