juny 03 Nova convocatòria de beques d’excel·lència per a estudis de postgrau a l’estranger

La Fundació Crèdit Andorrà ha obert una nova convocatòria de beques d’excel·lència per a estudis de màster a l’estranger destinades a estudiants universitaris. El termini d’admissió de candidatures finalitzarà el 3 de juny.

Les beques es poden sol·licitar per a qualsevol país del món i els estudis han de respondre a una titulació oficial, ser presencials i a temps complet, amb una càrrega lectiva de 60 crèdits ECTS per any acadèmic, excepte als Estats Units que ha de ser de 30 crèdits. La duració de la beca és d’un any i la dotació econòmica, de fins a 20.000 euros per a la matrícula i de 600 euros mensuals durant el curs acadèmic. Els sol·licitants han de tenir nacionalitat andorrana o bé acreditar una residència legal i efectiva a Andorra d’un mínim de cinc anys. L’edat màxima per beneficiar-se d’aquestes beques és de 25 anys en data 31 de desembre de 2019.

Bases de la convocatòria

Full de sol·licitud