setembre 15 Música per la memòria

Envelliment saludable, activitat prevista per a persones majors de 60 anys.

La Fundació Crèdit Andorrà organitza el concert Música per la memòria per als usuaris de L’espai. Una nostàlgica proposta en la qual un quintet de corda de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) narrarà una història sobre l’amor i el pas del temps a través de les paraules del Bartolí i la memòria de la Dèlia, cristal·litzades en les seves cartes d’amor. El concert vol fer un sentit homenatge a la gent gran, que és qui més ha patit durant la crisi sanitària provocada per la Covid-19, i en aquest sentit proposa un programa dedicat especialment al record d’aquelles cançons que ballaven els nostres padrins quan eren joves, com Angelitos negros, Dos gardènias, Bésame mucho, El reloj, Madrecita, Mira que eres linda, entre moltes altres.

15 de setembre, a les 11.30 h

Sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

Per assistir al concert és obligatori fer reserva prèvia, trucant el telèfon 86 80 25.

Places limitades.

dimecres 15 de setembre, a les 11 hores