desembre 22 Música a la tassa: Joves alumnes de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà presenten la primera actuació del cicle «Música a la tassa» que s’emmarca dins la programació d’ORDINO CLÀSSIC. El concert tindrà lloc dissabte 22 de desembre, a l’hotel Antic de la Cortinada, a les 18 h, i anirà a càrrec de joves alumnes de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, que formaran un quartet de violoncels i un quintet amb acordió.

El quartet de violoncels, format pels joves músics Arnau Gallardo, Paula González de Alaiza,  Milena Tena i Ausiàs Rodríguez, interpretarà el Romance, de Georg Goltermann.  Després, el quintet d’acordió i violoncels, amb la incorporació de l’acordionista Gautier Blanchard al quartet de violoncels, interpretarà dues adaptacions de Jordi Coll de les obres Asleep i Loving. del compositor Astor Piazzola.

Amb el cicle «Música a la tassa» els alumnes de les escoles de música d’Andorra i les corals infantils tenen l’oportunitat de demostrar el seu talent en el que serà un dels seus primers escenaris.

El concert és gratuït i s’oferirà una tassa de xocolata calenta al públic assistent.

Detalls de l'esdeveniment

Quan