març 22 L’ONCA Bàsic ofereix un concert amb motiu del 20è aniversari del Centre de Formació d’Adults

Alexandre Arajol (violí) i Elias Porter (viola), membres de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra, actuaran en format ONCA Bàsic al programa d’actes de celebració del 20è aniversari del Centre de Formació d’Adults del Ministeri d’Educació i Ensenyament Superior. El concert tindrà lloc el proper dijous 22 de març, a les 19.15 hores, a la sala d’actes del mateix centre.

L’actuació forma part d’un programa de celebració que inclou diferents intervencions de grups musicals del Principat i que pretén fomentar el retrobament d’alumnes i exalumnes del centre.

Els dos intèrprets oferiran diferents peces d’èpoques i estils musicals ben diferents, un programa eclèctic i amè que inclou obres de Haendel, Martini, Joplin, Gardel i, fins i tot, Coldplay.

Dijous 22 de març · 19.15 hores

Sala d’actes del centre de formació d’adults

ONCA Bàsic

Alexandre Arajol (violí) i Elias Porter (viola)