desembre 04 La Jonca, l’ONCA i el Cor Rock d’Encamp amb el grup Black Thursday preparen el concert “Nadal amb passió” amb un repàs dels grans hits de les festes nadalenques

La Fundació ONCA, durà a terme el diumenge 4 de desembre, a les 12 hores, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, el concert de Nadal, titolat “Nadal amb passió”. En aquesta edició es comptarà amb la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca) amb col·laboració de l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA), i amb la participació del Cor Rock d’Encamp i la formació Black Thursday. Les entrades estan a la venda a través del web www.onca.ad i tenen un cost de 5 euros.

El concert, que serà dirigit per Albert Gumí, director artístic de la Fundació, comptarà amb uns noranta participants a l’escenari i constarà de dues parts amb música clàssica i tradicional popular nadalenca. Segons Gumí, “el Nadal és un moment de retrobament i un punt de trobada entre generacions. Per aquest motiu, des de la Fundació es fa una proposta musical intergeneracional on a l’escenari s’hi barrejaran professionals de l’ONCA, els joves estudiants de la Jonca, cantaires del Cor Rock d’Encamp i el grup de rock Black Thursday”.

A la primera part s’escoltaran peces clàssiques de Nadal, que aniran des de l’època barroca fins al segle XIX a càrrec de l’ONCA i la Jonca. Alguns dels temes que es podran escoltar són Joy to the World d’Isaac Wats i Lowell Mason o Quand le Sauveur Jésus-Christ fut né de Marie de Pierre Dandrieu. A la segona part el cor i la formació rockera, interpretaran nadales contemporànies com són Carols of the Bells de Mykola Leontovych o la popular tradicional Fum Fum Fum amb un arranjament d’Albert Gumí. La darrera cançó serà la popular Jingle Bells, on es proposa que sigui cantada per a tot el públic assistent al concert.

El concert també compta amb la col·laboració de la Fundació Anna Riera i estarà protagonitzat per prop de cent artistes.

Detalls de l'esdeveniment

Quan