juny 14 Espectacle musical: “La més bella pubilla d’Andorra”

La Fundació ONCA, presenta La més bella pubilla d’Andorra, un espectacle musical multidisciplinari que s’estrena el dijous 14 de juny a les 20 hores a la sala Prat del Roure dins els actes de celebració dels 40 anys de la proclamació de la parròquia d’Escaldes-Engordany.

L’actuació, que combina música, narració, projecció d’imatges i ball, ha sorgit d’una idea original de Teresa Areny i Josep Martínez Reinoso, membres de l’equip artístic i de producció de la Fundació ONCA, i n’ha assumit l’organització i el patrocini, el Comú d’Escaldes-Engordany. Hi participen un quartet de corda de l’ONCA -format per Alexandre Arajol, Elias Porter, Laia Capdevila i Mireia Planas-, l’actriu Irina Robles i unes parelles de dansaires de l’Esbart Santa Anna, tots sota la direcció de Juanma Casero.

Segons Josep Martínez Reinoso, “vol ser un recorregut musical interdisciplinari que il·lustra la transformació urbana, social i cultural que ha viscut la parròquia d’Escaldes-Engordany els darrers 40 anys”.

Respecte al repertori, l’ONCA interpretarà alguns moviments de la Suite “A l’antiga” de Ricard Lamote de Grignon, tocarà fragments de la Suite “Peer Gynt” d’Edvar Grieg, així com el conegut tema de Els set magnífics d’Elmer Bernstein, sonarà un arranjament del Ball de Santa Anna, i seguirà amb Hava Nagila, tradicional Klezmer, i Sway de Sinatra, Martin i Davis. Per tancar l’espectacle, sonarà el conegut tema Happy de Pharrel Williams.

Entrada lliure.

Aforament limitat.