agost 19 ENGORDANY A DUO · Coprincesse

La Fundació ONCA, col·labora amb el nou cicle musical impulsat pel Comú d’Escaldes-Engordany, ENGORDANY A DUO.

La cinquena actuació serà protagonitzada per el duo Coprincesse, format per Eva Gomez Travesset (cantant i guitarrista) i Charles Alsina (pianista), el dimecres 19 d’agost, a les 19.30 h, a la Placeta d’Engordany.

En un ambient de «guinguette» que us transportarà a «les Années folles», Coprincesse presenta la música popular que va marcar els anys 30 a París, un moment de descans entre dos temps convulsos on calia respirar de nou l’alegria i recuperar la il·lusió. Un duo que convida a ballar amb ritmes de valsos i melodies alegres que van ser popularitzats per artistes com, J. Brel, E. Piaf, Ch. Trenet, Bourvil, entre altres, o clàssics més recents com Gainsbourg, A. Hornez o C. Porter.  És imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad). Les places són limitades.

19/08/20 · 19.30 h

Escaldes-Engordany