agost 26 ENGORDANY A DUO · Duet Daura

La Fundació ONCA, col·labora amb el nou cicle musical impulsat pel Comú d’Escaldes-Engordany, ENGORDANY A DUO.

L’última actuació serà protagonitzada per el Duet Daura, format per Pilar Planavila (acordió) i Ivan Caro (gralla, flabiol, ocarina, flauta, …) i interpretarà Música d’arrel del Pirineu, el dimecres 26 d’agost, a les 19 h, a la Placeta d’Engordany.

El duo busca noves sonoritats amb instruments de mons diferents, com és l’acordió i la gralla. Inicia la seva trajectòria en actuacions en diferents places i pobles del Pirineu, donant a conèixer la música tradicional d’aquest territori amb arranjaments propis i amb propostes de fusió d’altres indrets. A més, incorpora d’altres instruments d’arrel com són el flabiol i tamborí, pandereta o el bot d’Aran.

El repertori es basa en melodies, principalment del Pirineu, amb una selecció de temes pensats per escoltar, cantar i ballar, ja sigui amb parella com els pasdobles, els valsos, els xotis, les polques o les masurques o amb balls col·lectius com els cercles, les xampanyes, el ball pla, les sardanes curtes, entre d’altres. És imprescindible fer reserva de plaça a l’Oficina de Turisme d’Escaldes-Engordany (tel.: 890 881 – oficinaturisme@e-e.ad). Les places són limitades.

26/08/20 · 19 h

Escaldes-Engordany

Detalls de l'esdeveniment

Quan
dimecres 26 d'agost, a les 19 hores
On
Placeta d'Engordany

Documentació de l'esdeveniment

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca