agost 08 Duo Font Bartumeu · Racons del Mediterrani

La Fundació ONCA col·labora una vegada més en el cicle de les Nits d’estiu als museus d’Andorra.

El 8 d’agost, a les 20 h, als jardins de la Casa Areny Plandolit, serà el torn del Duo Font Bartumeu, format per David Font (guitarra) i Carolina Bartumeu (violoncel), amb el programa Racons del Mediterrani. Durant l’actuació, la dissenyadora i il·lustradora gràfica Carol Garrido farà una demostració de pintura ràpida que se subhastarà entre els assistents.

El Concert es d’entrada lliure però cal fer la reserva prèvia de forma obligatòria al telèfon +376 836 908.

8/08/20

Casa Areny Plandolit