gener 19 Curs virtual de creativitat digital

Envelliment saludable, activitat dirigida a persones majors de 60 anys.

Mitjançant programes i aplicacions de diferents dispositius –ordinador, telèfon mòbil o tauleta tàctil–, estimularem la creativitat creant digitalment tot tipus de documents i preparacions

Del 19 de gener al 25 de febrer · Dimarts i dijous, d’11 a 12 h

La proposta de la Fundació Crèdit Andorrà està pensada per poder seguir la formació en directe. Per fer-ho s’ha de tenir en compte el dia i l’hora de cada activitat i connectar-s’hi a través de la plataforma de formació virtual de L’espai.

En aquest tutorial es poden veure els passos que s’han de seguir per poder accedir a la plataforma de formació: Veure tutorial

O bé podeu accedir direc

Detalls de l'esdeveniment

Quan
dimarts 19 de gener, a les 11 hores
Adreça
19 Carrer Josep Viladomat AD700

Documentació de l'esdeveniment

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca