setembre 24 Curs virtual d’anglès intermedi

Envelliment saludable, activitat dirigida a persones majors de 60 anys.

Programa d’ensenyament de la llengua anglesa a partir d’un nivell intermedi adaptat a la gent gran.

Del 24 de setembre al 17 de juny · Dijous, de 9.30 a 10.30 h

La proposta de la Fundació Crèdit Andorrà està pensada per poder seguir la formació en directe. Per fer-ho s’ha de tenir en compte el dia i l’hora de cada activitat i connectar-s’hi a través de la plataforma de formació virtual de L’espai.

En aquest tutorial es poden veure els passos que s’han de seguir per poder accedir a la plataforma de formació: Veure tutorial

O bé podeu accedir directament fent click aqu

Detalls de l'esdeveniment

Quan
dijous 24 de setembre, a les 9 hores
On
L’espai, centre social d’activitats i formació per a majors de 60 anys
Adreça
Carrer Josep Viladomat Escaldes-Engordany AD700

Documentació de l'esdeveniment

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca