setembre 22 Curs virtual d’ampliació

Envelliment saludable, activitat dirigida a persones majors de 60 anys.

Millorarem la utilització dels programes informàtics i descobrirem les possibilitats d’Internet, des de la navegació bàsica fins a la recerca d’informació avançada.

Del 22 de setembre al 29 d’octubre · Dimarts  i dijous, d’11 a 12 h

La proposta de la Fundació Crèdit Andorrà està pensada per poder seguir la formació en directe. Per fer-ho s’ha de tenir en compte el dia i l’hora de cada activitat i connectar-s’hi a través de la plataforma de formació virtual de L’espai.

En aquest tutorial es poden veure els passos que s’han de seguir per poder accedir a la plataforma de formació: Veure tutorial

O bé podeu accedir directament fent click aquí

Detalls de l'esdeveniment

Quan
dimarts 22 de setembre, a les 11 hores
On
L’espai, centre social d’activitats i formació per a majors de 60 anys
Adreça
Carrer Josep Viladomat Escaldes-Engordany AD700

Documentació de l'esdeveniment

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca