març 03 Curs teòric-pràctic en disfàgia orofaríngia. De la teoria al cas clínic.

La Universitat d’Andorra, en col·laboració amb la Fundació Crèdit Andorrà, reprèn el Cicle de Perfeccionament Professional (CPP) amb l’obertura de les preinscripcions per a deu noves formacions de curta durada que s’impartiran a la Universitat d’Andorra.

La quarta formació porta el títol “Curs teòric-pràctic en disfàgia orofaríngia. De la teoria al cas clínic.”

Les persones amb malalties cròniques o altres patologies, sovint poden trobar-se en algun moment de la seva vida amb dificultats de deglució. Els professionals del món assistencial que treballen amb aquestes persones necessiten eines per dur a terme la seva pràctica amb qualitat i professionalitat. Divendres 3 de març, de 16 a 20 h i dissabte 4 de març, de 9 a 13 h. El termini de preinscripció és fins al 17 de febrer i de formalització de la matrícula, fins al 28 de febrer. https://www.uda.ad/formacio-continuada/formacions-de-curta-durada/cicle-de-perfeccionament-professional/

Detalls de l'esdeveniment

Quan