agost 18 Concert ONCA Bàsic: Un vespre de Divertimento

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra -entitat impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà- ens proposa, diumenge 18 d’agost, a les 19 h, a l’església Sant Romà de Vila (Encamp), el concert del cicle ONCA Bàsic titulat Un vespre de Divertimento, a càrrec del Duo Divertimento, amb David Font (guitarra) i Elizabeth Downes (flauta).

El conjunt instrumental de flauta travessera i guitarra ha interessat als autors de totes les èpoques. Ambdós instruments es combinen perfectament i a la vegada permeten un joc tímbric molt divers. En aquesta ocasió es proposa un programa de música de diferents èpoques amb la intenció de mostrar la flexibilitat sonora del conjunt. Ja sigui amb música de caire més popular i tradicional, com música d’orquestra o altres agrupacions, el repertori destaca pels seus contrasts.

Entrada lliure. Aforament limitat. Informació i reserva prèvia obligatòria a Patrimoni Cultural al telèfon (+376) 844 141.

Detalls de l'esdeveniment

Quan
Diumenge 18 d'agost, a les 19 hores
On