setembre 14 Concert ONCA BÀSIC: Un menú de cine

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra -entitat impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà- ens proposa, dissabte 14 de setembre, a les 20.30 h, a l’església parroquial de Sant Julià de Lòria, el concert del cicle ONCA Bàsic titulat Un menú de cine, a càrrec del Duo de Cine, amb Alexandre Arajol (violí) i Míriam Manubens (piano).

El Duo de Cine vol oferir un tastet de grans bandes sonores. A través d’un viatge per les pel·lícules gravades a la nostra retina, posen so i música a aquest recull d’imatges tot recordant grans moments. Des de l’àmbit més clàssic fins a les melodies més espectaculars d’avui en dia, passant pels grans clàssics del gènere, presenten un recull de peces que remeten a moments inoblidables de la gran pantalla i del nostre imaginari col·lectiu.

Entrada lliure. Aforament limitat. Informació i reserva prèvia obligatòria a Patrimoni Cultural al telèfon (+376) 844 141.

Detalls de l'esdeveniment

Quan