agost 11 Concert ONCA Bàsic: Mozart en Trio

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra -entitat impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà- ens proposa, diumenge 11 d’agost, a les 19 h, a Casa de la Vall, el concert del cicle ONCA Bàsic titulat Mozart en Trio, a càrrec del Trio Goldberg, amb Francesc Planella (violí), Laia Capdevila (viola) i Mireia Planas (violoncel).

A finals de l’estiu de 1788 i coincidint amb la composició de les tres últimes simfonies, Mozart va escriure el que seria el seu únic trio per a corda, un dels primers trios escrits en la història tot i que finalment va ser denominat Divertimento. El compositor el va escriure per al seu col·lega maçó Johann Michael Puchberg que li havia fet un préstec en una de les èpoques de crisi econòmica, però va ser estrenat a Dresden, on ell mateix hi va tocar la viola, durant la gira que va fer a la primavera del 1789. Segons Alfred Einstein, musicòleg i biògraf de Mozart, aquesta va ser una de les obres més honorables del compositor.

Entrada lliure. Aforament limitat. Informació i reserva prèvia obligatòria a Patrimoni Cultural al telèfon (+376) 836 908.

Detalls de l'esdeveniment

Quan