agost 12 Concert ONCA Bàsic: “La varietat musical d’un continent intercultural” – Sols Guitarra

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra ens proposa, amb motiu de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, diumenge 12 d’agost, a les 12 h, a l’església de Sant Climent de Pal, el concert ONCA Bàsic titulat La varietat musical d’un continent intercultural, a càrrec de Sols Guitarra.

A través de la guitarra clàssica es proposa un petit viatge auditiu per Europa, on apareixen
músiques ben conegudes, d’altres que ens seran familiars i algunes que desconeixem per complet.
Tot plegat per aproximar-nos al patrimoni musical europeu del segle XXI. Un patrimoni que
sorgeix de la interculturalitat i la multiculturalitat, de la mescla dels coneixements i gustos de les diferents cultures que es reuneixen en un mateix continent.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Informació i reserva prèvia obligatòria al telèfon (+376) 844 141.

Detalls de l'esdeveniment

Diumenge 12 d'agost, a les 20 hores