agost 05 Concert ONCA Bàsic: “Improvisació ambiental”- Jordi Claret & Landry Riba

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra ens  proposa, amb motiu de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, diumenge 5 d’agost, a les 12 h, a l’església de Sant Cristòfol d’Anyós, el concert ONCA Bàsic titulat Improvisació ambiental, a càrrec de Jordi Claret & Landry Riba.

Baix, violoncel, efectes, loops… Posar junts un baix i un violoncel. Deixar que un comenci a sonar i esperar que l’altre s’afegeixi a la invitació… Posar-hi efectes, loopejar frases i estructures, jugar amb la improvisació i deixar-se portar. Aquests són els ingredients de la proposta que fan Jordi Claret (violoncel) i Landry Riba (baix).

Durant l’actuació, els dos músics interpretaran 8 peces, sorgides d’unes bases que han establert i a partir de les quals, en cada actuació, neixen peces que poden ser força diferents de les de l’actuació anterior, fruit de la improvisació i del “deixar-se portar”… Els músics també fan participar el públic convidant-lo a iniciar una base que, un cop enregistrada, formarà els fonaments d’una peça que es crearà en directe en aquell mateix moment.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Informació i reserva prèvia obligatòria al telèfon (+376) 844 141.

Detalls de l'esdeveniment

Quan