juliol 03 Concert ONCA Bàsic: Els clàssics del jazz i del swing

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra ens  proposa, amb motiu de la trobada de vehicles antics, dimecres 3 de juliol, a les 22 h,  a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, el segon concert del cicle ONCA Bàsic titulat Els clàssics del jazz i del swing, a càrrec de Solo Saxo, amb Guillem Tudó (saxòfon i cant).

El programa està constituït per les obres més representatives del jazz i del swing a través del so dels dos instruments més representatius d’aquests estils: el saxòfon i la veu. Peces conegudes i desconegudes que permetran rememorar grans artistes com Frank Sinatra, Luis Armstrong, Nat King Cole, Bobby Darin, entre molts altres. Un programa variat, alternant jazz i swing, melodies ràpides i lentes, per poder fer reviure aquests grans clàssics entre el públic.

Entrada lliure.

Detalls de l'esdeveniment