juny 24 Concert ONCA Bàsic: “Dolce corda”

L’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra ens  proposa, en la sisena edició del cicle ONCA Bàsic, amb motiu de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural, diumenge 24 de juny, a les 12 h, a Sant Joan de Caselles, el concert titulat Dolce corda.

El duo de violins presenta un repertori molt extens però al mateix temps molt  desconegut. Destacats violinistes i grans pedagogs han escrit per aquesta formació amb l’objectiu de proporcionar un repertori a l’abast dels alumnes i adaptat a diferents nivells. Es tracta d’obres musicals on destaca per sobre de tot la vessant pedagògica però creiem que són petites joies musicals que hem de divulgar i que ens permeten entendre l’evolució de l’aprenentatge del violí i el paper d’aquests músics. Són compositors, intèrprets i pedagogs, i ens han deixat una empremta inesborrable a tots els violinistes, uns referents per entendre la tècnica i la interpretació del violí a qualsevol nivell. Us convidem a un viatge musical amb parades a l’escola francesa, italiana, belga i alemanya.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Informació i reserva prèvia obligatòria als telèfons (+376) 844 141.

Detalls de l'esdeveniment

Diumenge 24 de juny, a les 12 hores