abril 14 Concert familiar: “El flautista d’Hamelín”

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, organitzen dissabte 14 d’abril, a les 17 h,  al Teatre Comunal d’Andorra la Vella, el segon concert del projecte educatiu, titulat El flautista d’Hamelín a càrrec  de Maquineta Produccions.

Hamelín és un poble molt especial, és un poble musical! Un dia, una plaga de rates anomenades Silenci va arribar al poble i, de cop i volta, el poble es va quedar sense música. Hamelín es va convertir en un poble gris i trist. Per aquest motiu, l’alcalde va contactar amb un flautista molt especial que era capaç d’encantar qualsevol ànima amb la seva flauta travessera…

El concert està recomanat per a infants de 3 a 8 anys.

Venda d’entrades a www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert). És gratuït per a infants menors de dos anys si no usen seient.

Detalls de l'esdeveniment

Quan