setembre 29 Concert familiar: El bosc màgic d’en Floc

La Fundació ONCA, ofereixen un nou concert familiar.

El bosc màgic d’en Floc, a càrrec de Música en família, tindrà lloc el dissabte 29 de setembre, en tres sessions, a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h, a la sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany. Es tracta d’un espectacle musical perquè els més petits escoltin i interactuïn amb peces musicals de diferents estils, des del moviment i la comunicació, amb els pares i les mares.

El concert és un viatge del follet Floc que acompanyarà el públic pel bosc màgic per escoltar les músiques de tots els petits éssers i animals. Durant l’aventura musical, el públic ballarà i cantarà amb ells, i s’escoltaran boniques melodies per somiar a través de diferents instruments com el piano, el violoncel, el clarinet i la percussió: uns instruments que saben tots els secrets que amaga el bosc.

Concert recomanat per a nadons i infants fins a 3 anys.

Venda d’entrades a www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert). Els infants menors de dotze mesos tenen entrada gratuïta.

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 29 de setembre, a les 11 hores