maig 12 Concert de Primavera: Les músiques populars entren a la sala de concerts

La Fundació ONCA -entitat formada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà- organitzen, diumenge 12 de maig, a les 12 del migdia, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, el Concert de Primavera titulat Les músiques populars entren a la sala de concerts. Anirà a càrrec d’alumnes d’escoles de música, de la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca), d’alumnes de L’Animal Escola de Teatre, i per primera vegada, comptarà amb la participació de cinc artistes del país: Madretomasa, Lluís Cartes, Quim Salvat, Flour Flags i Pali.

Segons Albert Gumí, director convidat, “El passat i el present de la música es fusionen en aquest programa per a crear una experiència diferent. Les obres de Vivaldi, Händel, Piazzolla i Murrill, interpretades per la Jonca il·lustren alguns dels estils musicals dels darrers tres segles d’història, mentre que els temes de rock, cançó d’autor, pop i flamenc de Madretomasa, Lluís Cartes, Quim Salvat, Four Flags i Pali, amb arranjaments orquestrals d’Albert Gumí, sonoritzen la música que es crea actualment a Andorra. Aquesta fusió permet als intèrprets de la Jonca i als alumnes d’escoles de música i de l’Animal Escola de Teatre, sota la mirada atenta del seu director i d’un guitarra, un baix i un bateria professionals, experimentar la modernitat musical del país sense viure d’esquena als grans èxits del passat”.

La segona part del programa ha estat coordinada per Oriol Vilella, amb la selecció musical d’ASMA (Associació de músics d’Andorra) i la participació dels artistes convidats.

Venda d’entrades a www.onca.ad, a 5 € per localitat (venda anticipada) i 8 € (dia del concert).

Detalls de l'esdeveniment

Quan
Diumenge 12 de maig, a les 12 hores
On