maig 06 Concert de Primavera: “Els colors orquestrals”

La Fundació ONCA organitza, diumenge 6 de maig, a les 12 del migdia, a l’Auditori Nacional d’Andorra a Ordino, el Concert de Primavera titulat Els colors orquestrals. Anirà a càrrec dels alumnes de les escoles de música, de la Jove Orquestra Nacional de Cambra d’Andorra (Jonca) i dels alumnes de L’Animal Escola de Teatre, sota la direcció d’Albert Gumí.

El concert és un repertori en el qual els colors de la música i de l’orquestra són el fil conductor. Segons Gumí, “una orquestra és la gran festa dels colors instrumentals! I una orquestra a l’andorrana encara ho és més! Perquè des de fa cinc anys estem donant forma a la nostra gran formació orquestral feta amb els instruments que toquen els joves del país. I això fa que, a més dels tradicionals instruments de corda i vent de les plantilles orquestrals usuals, els nostres colors vagin molt més enllà i ens aportin des de la brillantor dels acordions fins a la delicada sensualitat de les guitarres; des de la ressonància dels metal·lòfons i el piano fins al ritme trepidant dels instruments de músiques modernes… En definitiva, un festival de sons, matisos, textures i tonalitats”.

Venda d’entrades, a partir del 23 d’abril, a www.onca.ad, a 5 € per localitat (venda anticipada) i 8 € (dia del concert).

Detalls de l'esdeveniment

Quan