desembre 15 Concert de Nadal: Un Nadal Jove

La Fundació ONCA emparada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà organitza el 15 de desembre el Concert de Nadal. Amb el títol Un Nadal Jove, Jordi Coll dirigirà 26 joves que actuaran en diversos formats de cambra, des del duo fins al octet, en una festa musical on els més joves en són els protagonistes. El concert tindrà lloc al vestíbul del Consell General d’Andorra, a les 12 h. Acte seguit, s’oferirà un vernissatge per donar la benvinguda a les festes de Nadal.

La proposta musical de cambra és un format que es va estrenar la temporada 2015 i ha aconseguit un gran èxit artístic i de públic. S’han creat i organitzat grups de cambra, formats per membres de la Jonca o afins a les activitats de la jove orquestra, tutelats per músics de l’ONCA i amb programes adients a la formació musical dels joves. Per cinquè any consecutiu, es compta amb la tutela del violinista de l’ONCA Jordi Coll, que s’encarrega del treball de formació en estreta col·laboració amb els professors de l’Institut de Música del Comú d’Andorra la Vella, que han seleccionat conjuntament, les sis formacions de cambra participants.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Detalls de l'esdeveniment

Quan