març 14 POSPOSAT – Concert de la Constitució: Paisatges d’emocions d’Europa a Amèrica

POSPOSAT

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà organitzen, amb la col·laboració del Consell General, dissabte 14 de març, a les 12 h, al vestíbul del Consell General d’Andorra, el Concert de la Constitució titulat Paisatges d’emocions d’Europa a Amèrica, a càrrec del duo de saxofon i piano format per Efrem Roca i Míriam Manubens.

Paisatges d’emocions d’Europa a Amèrica és un viatge del passat al present, amb autors clàssics i autors per descobrir, amb cançons romàntiques i danses ètniques, des d’una sonata a un funky. Un programa amb contrastos que s’endinsa a la vella Europa del “pare de la música”, el gran mestre Johann Sebastian Bach, fins a l’Amèrica del “rey del tango”, el gran Carlos Gardel. Un programa servit pel so d’un duo format per piano i saxofon, perquè les melodies, que no coneixen fronteres, ens portin pels paisatges màgics de l’emoció.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 14 de març, a les 12 hores