desembre 31 Concert de Cap d’Any Ordino i Fundació Crèdit Andorrà

El Comú d’Ordino i la Fundació Crèdit Andorrà oferiran el tradicional Concert de Cap d’Any Ordino i Fundació Crèdit Andorrà el proper 1 de gener a l’Auditori Nacional d’Andorra. L’acte tindrà lloc a les 19 h i serà protagonitzat per l’Orquestra Nacional Clàssica d’Andorra (ONCA) sota la direcció de l’italià Marzio Conti.

El programa del concert estarà format per la coneguda obertura d’El ratpenat de Johann Strauss, de qui també s’interpretarà la polca ràpida Tritsch-Tratsch Polka, op. 214, el vals Roses del sud, op. 388, la polca Galop del bandit, op. 378 i el vals El Danubi Blau, op. 314. Durant el concert també es podrà escoltar la música més optimista de Johannes Brahms, de qui s’oferiran quatre danses hongareses: la Dansa hongaresa núm. 3 en fa major, la Dansa hongaresa núm. 5 en sol menor, la Dansa hongaresa núm. 1 en sol menor i la Dansa hongaresa núm. 10 en fa major. També es tocarà la «Dansa de l’hivern» i la «Dansa de la primavera» que Verdi va compondre per a l’òpera Les vespres sicilianes.

Les entrades a la venda al web www.festivalnarcisoyepes.ad

Diumenge 31 de desembre, a les 19 hores
l’Auditori Nacional d’Andorra