agost 21 Cicle ON-CARRER – Tudo’s band

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia d’Escaldes-Engordany amb Tudo’s band, format per Guillem Tudó (veu i saxo), Oriol Tudó (guitarra) i Adrià Tudó percussió). L’actuació tindrà lloc el divendres 21 d’agost, a les 19 h al Parc Prat del Roure. Proposta musical que inclou grans èxits de la música pop/rock de grans cantants com George Michael, Queen i Elvis Presley: Can’t help Falling in love with you d’Elvis Presley; Wake me up before you go go de George Michael; Crazy little thing called love de Queen;  It’s a Hartache de Bonnie Tyler; For once in my life d’Stevie Wonder; Cheek to Cheek d’Irving Berlin i Blue moon de Frank Sinatra. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Escaldes-Engordany.

21/08/20 · 19 h

Parc Prat del Roure d’Escaldes-Engordany