agost 13 Cicle ON-CARRER · Happy Go Lucky

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia de Canillo amb Happy Go Lucky, format per Eva Gómez (veu i guitarra), Charles Alsina (teclat). L’actuació tindrà lloc el dijous 13 d’agost, a les 20 h, a la Plaça del Prat del Riu. El duet piano-veu «Happy go lucky » us proposa un viatge musical a través dels estàndards del jazz, des dels anys ’30 fins als hits d’avui. Interpreten versions dels mítics Ray Charles, B.B King, Louis Armstrong, Bill Withers…, així com temes popularitzats per les dives del jazz vocal : Ella Fitzgerald, Billie Holliday, Etta James i altres més actuals com els de Amy Winehouse, Alicia Keys o Gnarls Barkley. El cicle compta amb la col·laboració del Comú de Canillo.

13/08/20 · 20 h

Plaça del Prat del Riu · Canillo