agost 05 Cicle ON-CARRER · JAMP

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, continua el cicle ON-CARRER a la parròquia d’Encamp amb JAMP, format per Amparo Frau (veu) i Jonhy Marchan (guitarra, piano, ukelele, baix o veu). L’actuació tindrà lloc el dimecres 5 d’agost, a les 16 h, a la Plaça de l’església del Pas de la Casa. Busquem arribar al cor de la gent ja sigui rient o ficant la pell de gallina. La participació del públic és essencial en les nostres actuacions ja que ens agrada interactuar amb el nostre públic. L’Amparo és la front woman de JAMP i la seva veu i el seu carisma, fa que la gent gaudeixi d’una gran vetllada allà on vagi. El cicle compta amb la col·laboració del Comú d’Encamp.

05/08/20 · 16 h

Pas ce la Casa · Encamp

Detalls de l'esdeveniment

Quan
dimecres 5 d'agost, a les 16 hores
On
Pas de la Casa · Encamp

Documentació de l'esdeveniment

Crèdit Andorrà Financial Group fa servir galetes pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i mostrar-te publicitat relacionada amb les teves preferències mitjançant l'anàlisi dels teus hàbits de navegació. Si continues navegant en aquesta pàgina, considerem que n'acceptes l'ús en els termes indicats a la política de galetes

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca