febrer 16 Cicle fronteres: Mendelssohn, viatger sense fronteres

L’ONCA -formació impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà- continua el cicle fronteres amb el programa titulat Mendelssohn, viatger sense fronteres, interpretat per l’ONCA, sota la direcció de Gerard Claret i la participació de l’actor català Josep Julien, un concert que compta amb la direcció escènica i la dramatúrgia de Juanma Casero. Tindrà lloc dissabte 16 de febrer, a les 20.30 h, al vestíbul del Consell General d’Andorra.

Segons Josep Martínez Reinoso, ideòleg del cicle, “els quatre concerts que integren el cicle fronteres s’han ideat per homenatjar la singularitat del territori andorrà, evidenciant, per un costat, la riquesa d’hibridació cultural i, per un altre, els conflictes que deriven del fet de viure en terra de frontera. Cada programa descriu un tipus de frontera simbòlica, la qual s’articula al voltant d’una idea musical”.

L’actor Josep Julien, gràcies a la dramatúrgia de Juanma Casero, contextualitzarà el perfil biogràfic i psicològic d’aquest compositor en la seva condició d’adolescent romàntic i idealista que va patir els problemes de qui intenta buscar-se la vida lluny de casa, problemes que emigrats i refugiats encara pateixen.

Entrada lliure. Aforament limitat.

Detalls de l'esdeveniment

Dissabte 16 de febrer, a les 20 hores