La Fundació Crèdit Andorrà inicia les activitats d’abril del programa ‘Envelliment saludable’

La Fundació Crèdit Andorrà posa en marxa la segona edició d’aquest any dels tallers de noves tecnologies i proposa unes sessions pràctiques d’activitat física i relaxació durant el mes d’abril. Aquestes activitats formen part del programa Envelliment Saludable, per a la gent gran.

Els cursos i tallers d’informàtica que s’iniciaran la setmana vinent són:

• Iniciació a la informàtica: un taller per conèixer l’ordinador i familiaritzar-se amb l’entorn de Windows. Del 9 d’abril al 23 de maig, dilluns i dimecres, de 17.15 a
    19 h.
  • Iniciació a la tauleta tàctil. Del 9 d’abril al 23 de maig, dilluns i dimecres, de 10 a 12 h.
  • Taller d’estimulació de la memòria mitjançant la informàtica. Del 9 d’abril al 23 de maig, dilluns i dimecres, de 16 a 17 h.
  • Curs d’ampliació. Del 10 d’abril al 24 de maig, dimarts i dijous de 10 a 12 o de 17 a 19 h.
  • Taller d’emmagatzematge al núvol per aprendre a emmagatzemar arxius i compartir-los amb altres usuaris. Del 13 d’abril al 29 d juny, divendres de 10 a 12 h.
  • Taller de Power Point. Del 13 d’abril al 29 de juny, divendres de 16 a 19 h.

Aquesta setmana també tindrà lloc un taller sobre activitat física i relaxació. Unes sessions que s’iniciaran el dia 11 d’abril i en les quals es treballarà la flexibilitat, la força, l’equilibri i la coordinació mitjançant exercicis actius combinats amb la respiració i la relaxació. Seran els dimecres de 17 a 18 h.

Per poder participar en qualsevol d’aquestes activitats les persones interessades s’han d’inscriure a L’espai (carrer Josep Viladomat, 17, 1r pis, d’Escaldes-Engordany) o bé al telèfon al 86 80 25.

Programa d’activitats per a la gent gran

La Fundació Crèdit Andorrà organitza aquestes activitats amb l’objectiu de posar a disposició de la gent gran eines que els permetin assolir un major benestar. La finalitat última és que no quedin aïllades de la realitat social que els envolta i puguin gaudir dels beneficis de les noves tecnologies, així com dels nous coneixements que van sorgint en àmbits com la salut, l’economia, la història i la cultura, entre d’altres. Tots els cursos i tallers estan pensats per donar resposta a les inquietuds de les persones més grans de 60 anys.