Escaldes-Engordany acull el 3 d’octubre l’11è Saló de la gent gran

Escaldes-Engordany acull el 3 d’octubre l’11è Saló de la gent gran

Escaldes-Engordany acollirà el 3 d’octubre l’11è Saló de la gent gran que, un any més, compta amb la col·laboració de la Fundació Crèdit Andorrà, que mostrarà les actvitats que s’organitzen a L’espai.

La cita, que arrencarà a les 9.30 hores i es desenvoluparà al Prat del Roure, comptarà amb una vintena d’estands que oferiran informació sobre diferents serveis i activitats destinats al col·lectiu de la gent gran.

Tal com ha explicat la directora de la fundació, Francesca Ros, “avui per avui ens trobem amb un col·lectiu de la gent gran que ho és tot menys gran i que vol gaudir i aprofitar totes les activitats que se li ofereixen”. Des de la fundació, ha destacat, s’ha incidit molt en la vessant formativa, amb un programa que mou un nombre important de persones. La fundació és present al saló des del 2008, ha recordat Ros.

El dia anterior al saló, dimecres 2 d’octubre, es farà una xerrada a càrrec del catedràtic en ciències de la salut de la Universitat pública de Navarra, Mikel Izquierdo, sobre l’ activitat física com un element clau per a l’envelliment saludable.