Els usuaris de L’espai aprenen a prevenir riscos a la llar i a actuar en cas d’emergència

Una trentena de persones han participat aquest dimecres a la xerrada sobre prevenció i seguretat a la llar. L’acte, organitzat per la Fundació Crèdit Andorrà, s’ha celebrat a L’espai, i el seu objectiu ha estat identificar els diferents riscos que la gent gran es pot trobar a les seves cases, i ensenyar a prevenir-los per tal d’evitar accidents. Per exemple, els assistents han après el mètode més eficaç per comunicar-se amb el 112 en cas d’emergència, així com els passos a seguir per actuar si es troben davant d’una situació desagradable. També s’han donat alguns consells bàsics en cas d’incendi i com fer una evacuació de manera immediata.

Cora Ribó, tècnic en Seguretat a Crèdit Andorrà, ha destacat que “cada vegada, la gent gran està més informada sobre com evitar accidents i com actuar en cas de patir-ne un”. També ha posat de manifest que una de les millors maneres per avisar a emergències és a través d’un “comandament de teleassistència”.

La Fundació Crèdit Andorrà acull regularment conferències i xerrades destinades a gent més gran de 60 anys, amb l’objectiu d’aportar eines i recursos per incidir positivament en l’assoliment del seu benestar.