Els usuaris de L’espai aprenen a identificar el valor nutricional dels aliments

Els usuaris de L’espai aprenen a identificar el valor nutricional dels aliments

La nutricionista Marta Pons ha estat l’encarregada d’impartir una conferència sota el títol Aprendre a llegir les etiquetes, que ha tingut lloc a L’espai de la Fundació Crèdit Andorrà. Pons ha fet especial èmfasi en què “una bona alimentació ajuda no només a millorar el nostre estat físic, sinó que de la mateixa manera, també contribueix positivament en l’àmbit psicològic”.

Pel que fa a l’etiquetatge, Pons ha destacat que “cada cop més les normatives exigeixen que els aliments estiguin degudament etiquetats, però no tothom sap llegir el que aquestes etiquetes volen transmetre”. Gràcies a la xerrada, els més de vint assistents han après a identificar el valor nutricional dels aliments, així com els diferents tipus d’ingredients i al·lèrgens. Aquest any, a Espanya, s’està duent a terme un nou sistema d’etiquetatge alimentari anomenat Nutriscorp, que gràcies a una escala de colors, farà molt més fàcil la identificació d’aquells aliments que siguin més saludables, ha explicat l’experta.