Els més petits gaudeixen del segon concert del projecte educatiu de la Fundació ONCA

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, han ofert aquest dissabte 4 de maig el segon concert del projecte educatiu. La proposta ha estat Nyam Nyam, a càrrec de la Companyia Daquìdallà, un espectacle per a nadons de 0 a 3 anys i que ha exhaurit les entrades de les tres funcions que s’han fet a la sala d’actes del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

L’espectacle, d’uns 45 minuts, està protagonitzat per dos personatges, dos cuiners, que barregen els diferents colors i que “de cada recepta” en treuen una cançó. L’objectiu de la proposta de la companyia, tal com explica Alba Rubió, és que els infants puguin gaudir de la seva primera connexió amb el teatre i la música “amb un llenguatge molt proper”, ja que no hi ha gaire text i és, sobretot, una proposta “molt visual”. A més, les cançons que s’interpreten són populars, com Cargol treu banyaMarieta vola, vola, moltes de les quals ja són familiars per als més petits. Tot això es completa amb la participació de pares i mares, als quals es convida a interactuar. Els dos actors canten i toquen l’ukelele, el violoncel, el tambor i el xilòfon.