‘Els Impossibles dels swing’ ofereixen un repertori variat a Encamp en el marc del cicle ON-CARRER

Els Impossibles del swing, el trio musical format per Manel Soriano a la veu i a la guitarra, Elias Porter al violí i Òscar Llauradó al contrabaix ha estat l’encarregat de continuar amb el cicle ON-CARRER de la Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà. Així, aquest dilluns 3 d’agost a la plaça de Sant Miquel d’Encamp s’ha gaudit d’un espectacle animat de caràcter casual per evitar la concentració del públic i afavorint la sorpresa de la gent al trobar-se música pels carrers. “No ens posem barreres a nivell de repertori i per això ens anomenem els impossibles”, ha declarat Llauradó, qui ha explicat que tant toquen rock and roll, com boleros, ranxeres i música tradicional del Pirineu.

Entre el repertori que han tocat a Encamp hi havia des d’algun tema dels inicis d’Elvis Presley, fins al bolero El Reloj, passant per la ranxera El Rey o alguna peça de jazz. “Som un grup resultat de la fusió d’alguns components de Manu & The Vodka’sScarlett & The Brotherhood“, ha comentat Llauradó, qui ha subratllat que en els seus concerts donen un aspecte més folk. Aquesta ha estat la primera actuació d’Els Impossibles del swing a Andorra però han comentat que ja havien tocat amb festivals de swing i desitgen que a partir d’aquesta actuació “en sorgeixin moltes més” al Principat.

Quant al cicle de concerts ON-CARRER, Llauradó considera que aquest tipus d’iniciatives són una molt bona idea per “dinamitzar les zones turístiques i que la gent es trobi música al carrer en directe”. A més, ha destacat el gran suport que l’ONCA està donant als artistes locals en el moment actual. De fet, aquest dimarts 4 d’agost també a les 19 hores i a la plaça de Sant Miquel d’Encamp hi haurà l’actuació de Lady Scarlett. Després, ja de cara a dimecres i dijous el cicle es desplaça fins al Pas de la Casa amb les actuacions de JAMP i Teresina BSO, respectivament a les 16 hores a la plaça de l’església.