Els hits universals de la història de la música estrenen la temporada 2019 del projecte educatiu de l’ONCA

La sala del Prat del Roure ha acollit aquest dissabte al migdia el concert per a nadons Hits, un espectacle perquè els més menuts també gaudeixin de la música des d’un punt de vista divertit. La sessió també ha agradat molt als pares perquè han pogut introduir els seus fills en la música i compartir els grans hits plegats.

El grup català ha delectat els assistents, durant aproximadament 35 minuts, amb grans hits universals de la música, des de Mozart a Pulp, d’Amy Winehouse a Bob Marley, de Nirvana a Police o U2. “El infants detecten, encara que no la coneguin ni la comprenguin, quan una cançó és un hit independentment del gènere riuen més i la gaudeixen més”, ha explicat la productora de Pistatxo Produccions que ha portat l’espectacle al Principat, Rita Pérez.

L’espectacle ha comptat amb uns arranjaments especials per a cada cançó adaptats per als nadons amb instruments com un saxo, violoncel, piano i acordió.

Aquest concert ha estrenat la temporada 2019 del projecte educatiu de la Fundació ONCA (entitat formada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà), ha omplert la sala escaldenca amb prop de 350 persones i s’ha fet en tres passis.