El violoncel, protagonista dels Jardins de Casa de la Vall amb ‘Aromes d’Amèrica’

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, amb la col·laboració del Consell General, organitzen el dilluns 25 de juny, a les 20.30 h, el tradicional Concert Jardins de Casa de la Vall sota el títol, Aromes d’Amèrica. L’actuació serà a càrrec dels violoncel·listes de l’ONCA amb la participació de ballarins del país.

El violoncel és el protagonista de l’actuació amb el qual s’inaugura l’estiu a Andorra (una festa en què música ajuda a prendre consciència del canvi d’estació i de l’arribada de la calor). Aquest any, els encarregats de fer-ho són vuit violoncels de l’ONCA, Jose Mor, Sylvie Reverdy, Manuel Martínez de Fresno, Gaëtane Duynslaeger, Jordi Claret, Mireia Planas, Daniel Claret i Àlex Olmedo, que, combinats en quartet o octet segons el repertori, i acompanyats d’una parella de ball, Mònica Vega i Pere Vilarrubla (Oblivion) i Mònica Vega i Dan Sampaio (Libertango), interpreten obres de Piazzolla, Gershwin i Villa-Lobos inspirades en músiques populars d’Amèrica. En concret, ens proposen un viatge per l’Argentina, els Estats Units i el Brasil a través de melodies i ritmes de tango, blues o modinha, músiques que de ben segur que ens faran evadir de la quotidianitat.

El programa es presenta en dues parts, i a la pausa, s’oferirà una copa de cava a tots els assistents.

Avui, 11 de juny, es posen a la venda les entrades a www.onca.ad, a 15 € per localitat (venda anticipada) i 20 € per localitat (dia del concert).

TEMPORADA 2018 – 25 anys
Concert Jardins de Casa de la Vall
Dilluns 25 de juny, a les 20.30 h
Vestíbul del Consell General d’Andorra