El quart concert del projecte educatiu de la Fundació ONCA apropa la música als més petits

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, han ofert aquest dissabte 29 de setembre el quart concert del projecte educatiu 2018: El bosc màgic d’en Floc, a càrrec de la companyia Música en família. La sala d’actes del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany s’ha omplert de famílies que no s’han volgut perdre aquest espectacle, que s’ha ofert en tres passis.

L’objectiu d’El bosc màgic d’en Floc, tal com ha destacat Anna Vega, de la companyia, és que les famílies puguin viure una experiència “sensorial rica en tots els sentits” i s’endinsin en la música “d’una manera natural”. Vega, Marta Canellas i Aina Plans han ofert un espectacle en què es busca molt la interacció amb les famílies i en el qual a través del piano, el violoncel i el clarinet es va obrint la porta a diferents activitats en què els més petits poden sentir, a través també d’altres instruments com maraques, el que passa dins un bosc. El ventall de músiques és molt ampli, ja que la companyia ofereix tant composicions pròpies com del folklore tradicional i fins a la música de cambra. L’espectacle comptava amb la col·laboració del comú d’Escaldes-Engordany.