El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà tanquen el projecte educatiu 2022

• El 10 de desembre tindrà lloc el concert musical Ba ba Bach! de la companyia Comsona?
  • Les entrades es posen a la venda avui a www.onca.ad

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, finalitzen el projecte educatiu d’aquesta temporada, que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

El darrer concert familiar és una proposta de la companyia Comsona?, Ba Ba bach!, un espectacle familiar per a tots els públics. A través de diferents peces del repertori més popular de J.S. Bach es crea un concert de màxima proximitat, dinàmic i sensible, amb tres músics en escena que interpreten, canten i ballen en rigorós directe. Visualment és un espectacle que es fonamenta en el contrast tant a nivell de llum i foscor, com a nivell musical. Un espectacle sense text, inspirat en melodies de J.S. Bach, senzill, tendre i proper. L’actuació serà dissabte 10 de desembre de 2022, amb tres passis programats a les 11 h, a les 12 h i a les 13 h al Teatre Comunal d’Andorra la Vella.

L’espectacle serà conduït pels músics Oriol Aguilar, contrabaix, guitarra, flauta travessera, ukelele i veu; Marçal Ayats, violoncel, percussió, i veu i Elena Pereta a la veu. L’actuació es recomana als infants de totes les edats i té una durada de aproximada de quaranta-cinc minuts.

Les entrades es posen a la venda al web www.onca.ad, a 10 € per unitat familiar d’un màxim de 4 persones. El concert és gratuït pels infants menors de 12 mesos.

El concert familiar compta amb la col·laboració del Comú d’Andorra la Vella.

CONCERT FAMILIAR

Dissabte 10 de desembre de 2022, a les 11 h, 12 h i 13 h

Venda d’entrades a partir del 01/12/21 a www.onca.ad

Ba Ba Bach!