El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà tanquen el projecte educatiu 2019 amb Cinemamúsica

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, finalitzen el projecte educatiu 2019, que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família. La programació se centra majoritàriament amb espectacles dirigits als més petits.

El darrer concert, Cinemúsica, a càrrec de Viu el Teatre, serà el dissabte 9 de novembre, a les 10.30 h, 11.30 h i 12.30 h, al mateix escenari del Prat del Roure d’Escaldes-Engordany.

Segons els responsables de la proposta musical, “Aquest espectacle és un petit homenatge al cinema mut, on la música en directe ens guiarà per una història d’històries plena d’emocions que ens recordaran escenes úniques del cinema en blanc i negre. Un viatge proper i familiar, pensat per compartir amb els més petits de casa amb l’objectiu de percebre sensacions a través dels sons, la imatge i el moviment”.

La proposta vol apropar l’experiència de les arts escèniques als més petits de casa a partir d’un espectacle vivencial on la música i les imatges tenen un paper protagonista per captar l’atenció de l’infant i fer un recorregut sensorial per una història conduïda per dues actrius.

L’actuació tindrà una durada de 30’ i es recomana als nadons de 6 mesos fins als infants de 4 anys. https://www.youtube.com/watch?v=5F8VtNHSnwo

Avui es posen a la venda les entrades al web www.onca.ad, a 3 € per localitat, en la venda anticipada, i de 5 € per localitat, el dia del concert. El concert és gratuït pels infants menors de 12 mesos.

L’actuació compta amb la col·laboració del Comú d’Escaldes-Engordany.

Viu el teatre és una productora d’espectacles especialitzada en la creació de muntatges teatrals i esdeveniments culturals adreçats als infants, amb l’objectiu de fomentar la posada en escena de textos d’autors contemporanis i noves propostes d’exhibició teatral per fomentar l’hàbit d’anar al teatre en família creant programes de nous públics. Viu el Teatre neix l’any 2003, fundada per Lluís Juanet i Gisela Juanet, i compta amb un equip de professionals de l’àmbit cultural i educatiu per desenvolupar cada un dels projectes amb tots els sentits, partint sempre de la creativitat i la personalització de cada treball. Des dels seus inicis, Viu el Teatre ha estrenat més de 15 muntatges teatrals.

QUART CONCERT FAMILIAR

Dissabte 9 de novembre · 10.30 h, 11.30 h i 12.30h

Venda d’entrades a partir del 28/10/19 a www.onca.ad

Per a més informació: telèfon 88 88 80

«Cinemúsica»

Viu el teatre

Concert familiar per a nadons de 6 mesos fins a infants de 4 anys

Autores: Berta Ros i Gisela Juanet
Director: Dani Coma
Intèrprets: Marta Muñoz / Lorena Lliró i Estela Córcoles / Alba Atcher
Audiovisual: Rosa Cardús
Disseny il·luminació: Lluís Juanet

Experiència teatral on la música i el cinema tenen un paper destacat en un viatge sensorial.