El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà ofereixen un taller de Basket Beat per a professionals

La Fundació ONCA, impulsada pel Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, ofereix per primera vegada, un taller formatiu de Basket Beat dirigit a professionals i educadors socials de l’Àrea de Suport als Joves Tutelats i Extutelats i del Centre d’Acolliment d’Infants i Joves la Gavernera, del Ministeri d’Afers socials, Justícia i Interior.

El taller serà liderat per Josep Maria Aragay amb la col·laboració d’Albert Casan, i es durà a terme el dimecres 10 d’abril de 2019, de les 14.30 a les 16.30 h, a les instal·lacions de la Llacuna (Aula de teatre).

Segons Joan Hernández, coordinador del programa social de la Fundació ONCA, “Després de l’activitat de Basket Beat desenvolupada durant el primer trimestre 2019 amb els joves del Servei d’atenció als adolescents en risc (SAR), del Ministeri d’Afers Socials, Justícia i Interior del Govern d’Andorra, i els alumnes de segon curs de l’Escola Andorrana de Batxillerat que han desenvolupat el projecte de participació, actuació i servei (PAS), s’ha considerat, conjuntament amb els responsables del servei de Govern, realitzar una formació específica per als professionals, per a dotar-los de noves eines amb la mirada posada cap al futur”.

L’activitat compta amb la col·laboració del Comú d’Andorra la Vella que cedeix gratuïtament l’espai.