El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà ofereixen el tercer concert familiar del projecte educatiu 2018

El Govern d’Andorra i la Fundació Crèdit Andorrà, patrons de la Fundació ONCA, ofereixen un nou concert del projecte educatiu que té com a objectiu formar els més petits en el món musical i fer viure la música en família.

Desconcert, a càrrec de Percussió de Butxaca, serà el dissabte 12 de maig, a les 17 h, a la sala Prat del Roure d’Escaldes-Engordany. És una proposta molt ben interpretada, que estimula la sensibilitat dels infants amb instruments i objectes percudits.

L’espectacle tracta d’un grup de percussionistes que ha perdut els instruments. Davant l’atzucac, es plantegen fer el concert sigui com sigui. Els músics faran sonar els objectes més insòlits valent-se de la seva experiència i imaginació i, amb l’ajut del públic, acabaran per fer un concert ben desconcertant. Aquesta excusa serveix als components de Percussió de Butxaca per plantejar un concert en què els instruments són objectes ben quotidians, que es fan sonar de la manera més inversemblant. Durant l’espectacle, s’interpretaran obres pròpies i autors consagrats del segle XX.

El concert està recomanat per a infants de 6 a 12 anys i té una durada de seixanta minuts. L’espectacle compta amb la col·laboració del Comú d’Escaldes-Engordany.

Avui es posen a la venda les entrades a www.onca.ad, a 3 € per localitat (venda anticipada) i 5 € per localitat (dia del concert).

Percussió de Butxacaés una agrupació de percussionistes que, després de trobar-se l’any 1996 en el marc de diverses estades musicals, decideix apropar la percussió a infants i joves. Tots els seus integrants es dediquen a la música des de la vessant interpretativa, formativa i divulgativa, convençuts que l’aparent facilitat per manipular els instruments de percussió, o els objectes que fàcilment s’hi converteixen, fa

d’aquesta família d’instruments una bona eina musical per fomentar la creativitat dels infants, alhora que permet escoltar ritmes de cultures més allunyades i poc conegudes.

TERCER CONCERT FAMILIAR

Dissabte 12 de maig, a les 17 h